آشنایی با جک سوپر لایف

SuperLife-Parsys

برای اینکه با جک پارکینگی سوپر لایف بخواهید بیشتر آشنا شوید ابتدا باید با تولید کننده این برند آشنا شوید. جک سوپر لایف توسط شرکت متین گذر تولید می گردد. افراد با سابقه صنف جک پارکینگ با این شرکت به خوبی آشنا هستند. این شرکت نماینده برندهای معتبر ایتالیایی مانند life  در ایران نیز می باشد. اگر بخواهیم شرکت متین گذر را معرفی کنیم متن زیر را که از سایت این شرکت ارجاع شده است برای شما بیان کرده ایم.

شرکت متین گذر در تاریخ ۲۵ آبان ۱۳۸۱ در اداره ثبت شرکت‌ها به شماره ۱۹۶۰۳۰ به ثبت قانونی رسید و فعالیت بازرگانی خود را در زمینه واردات دربازکن‌های برقی و موتورهای کرکره و راه بندهای کنترل تردد آغاز نمود. این شرکت به مدیریت آقای محمدرضا مشکاتی فعالیت خود را بر سه اصل «رونق اقتصادی»، «ایجاد شغل و کارآفرینی» و «مدرن‌سازی سامانه‌های سنتی» استوار نموده است.

شرکت متین گذر نزدیک به دو دهه فعالیت، این افتخار را دارد که تعداد زیادی از جوانان جویای کار را ضمن آموزش تخصصی، در زمینه بازرگانی نیز فعال نموده و آن‌ها را با تجربه کافی وارد بازار کار نماید. در سال‌های ابتدایی فعالیت، این شرکت وارد کننده برندهای معروف و مطرح اروپایی مانند دربازکن‌های اتوماتیک نایس ایتالیا، سیا ایتالیا، کی اتومیشن ایتالیا، لایف ایتالیا، موتورهای کرکره پوژال اسپانیا و توبولار چین بوده است که به صورت انحصاری روی این دستگاه‌ها فعالیت می‌کرد و با نمایندگی‌های متعددی در سراسر ایران فعال بوده است. به طوری که تمام برندهای وارداتی این شرکت با هولوگرام مخصوص متین گذر قابل شناسایی هستند.

ولی از سال ۱۳۹۸ و با بسته شدن مسیرهای قانونی واردات این نوع محصولات، شرکت متین گذر اقدام به تولید این محصولات در داخل کشور کرده است و با این کار برخی از مشکلات و معایب دستگاه‌های اروپایی را نیز رفع کرده و کیفیت محصولات خود را در سطح محصولات قدرتمند اروپایی ارتقاء‌ داده است. امروز این محصولات با برند سوپر لایف که در چهار نوع ۳۰۰، ۴۰۰، ۵۰۰ و ۶۰۰ در بازار با بسته‌بندی منحصربه فرد عرضه می‌شود. شرکت متین گذر این افتخار را دارد که علاوه بر فروش بحث خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات خود را که از مهم‌ترین مقوله‌های بازرگانی است به نحو احسن انجام داده و به واسطه نیروهای متخصصی که آموزش داده است، بتواند به حقوق مصرف‌کنندگان خود احترام گذاشته و تا ۲۴ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش با کیفیت و به صورت سازمان‌دهی شده ارائه نماید.

جک سوپر لایف 400 دارای گارانتی 2 ساله و خدمات پس از فروش 5 ساله می باشد. ولتاژ ورودی super life از برق شهر 220 ولت می باشد. این جک دارای موتور 220ولت قدرتمند می باشد. از این جک برای دربهای لولایی با عرض 2 متر و وزن 350 کیلوگرم استفاده می شود. تعداد 36 عدد ریموت بر روی برد این جک قابل برنامه ریزی می باشد. همچنین کنترل برد سوپر لایف هوشمند بوده و قابلیت تنظیم خودکار پارامترهای خود را دارد.

کاتالوگ برد جک سوپرلایف

 

جک سوپر لایف دارای کنترل برد کاملی می باشد. برای تنظیم دقیق این مدار فرمان نیاز به اطلاعات دقیقی از پارامترهای آن می باشد. برای آشنایی بیشتر با مدار فرمان سوپر لایف می توانید از لینک زیر کاتالوگ نصب سوپر لایف را دانلود نمایید.

جعبه گشایی جک سوپرلایف

برای آشنا شدن بیشتر با جک سوپر لایف 400، پارسیس الکترونیک فیلم آنباکسینگ تهیه نموده است که با مشاهده آن می توانید دید بیشتری نسبت به محتویات داخل پک این محصول پیدا کنید. برای آموزش تصویری و مشاهده ویدئو آموزشی آنباکسینگ جک سوپر لایف ر روی لینک زیر کلیک کنید.

VIDEO

قیمت جک سوپر لایف

برای مشاهده قیمت و خرید اینترنتی جک سوپر لایف بر روی لوگو پارسیس شاپ کلیک کنید.

PARSYSSHOP-LOGO-SITE

مقاله‌های مشابه

آموزش ست کردن چشم بیسیم دزدگیر سایلکس

آموزش ست کردن چشم بیسیم دزدگیر سایلکس

چشم بیسیم دزدگیر سایلکس یکی از راهکارهای سریع برای پروژه هایی است که امکان نصب چشم سیمی وجود ندارد. سیم کشی چشم سخت می باشد، مصرف کننده در واحد خود مستاجر بوده و میخواهد دزدگیر سایلکس را انتقال دهد و . . . اینها دلایلی است که خیلی از مصرف کنندگان امروزه از چشم بی سیم...

بیشتر بخوانید
مشکل پخش سیاه تصاویر دوربین مداربسته H.265

مشکل پخش سیاه تصاویر دوربین مداربسته H.265

اگر در زمینه دوربین مداربسته فعالیت دارید، بسیار با این مشکل برخورد کرده اید که هنگام پخش تصویر بر روی کامپیوتر تصاویر بصورت سیاه نمایش داده می شوند. فرض کنید برای مشتری خود دستگاه رکوردر H.265 نصب کرده اید. سرقتی از پروژه اتفاق افتاده است و کارفرما به شما اعلام می...

بیشتر بخوانید
آموزش راه اندازی رله دزدگیر سایلکس

آموزش راه اندازی رله دزدگیر سایلکس

دزدگیر سایلکس مدل sg8  بجز مدل sg8-lite دارای رله خروجی اختیاری هستند که می توان برای کاربرهای مختلفی ازآن استفاده نمود. این رله اختیاری دارای کنتاکت های NO, NC هست که با ریموت و نرم افزار دزدگیر سایلکس قابلیت کنترل دارد. نحوه کارکرد این رله از طریق منو دستگاه سایلکس...

بیشتر بخوانید
آموزش ریست رمز ادمین دزدگیر سایلکس

آموزش ریست رمز ادمین دزدگیر سایلکس

آموزش ریست دزدگیر سایلکس، خیلی از مواقع پیش میاد وقتی میخواهیم تغییری در دزدگیر اماکن سایلکس ایجاد کنیم با مشکل فراموش کردن رمز ادمین دستگاه مواجه می شویم. وقتی رمز ادمین دزدگیر سایلکس را نداشته باشید امکان دسترسی به منو اصلی آن مقدور نیست و شما حتی نمی توانید ساده...

بیشتر بخوانید

شما هم به جمع ۱۰,۰۰۰ مشترک خبرنامه‌ پارسیس الکترونیک بپیونید

instagram-parsys

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *