با دوربین لامپی چرخشی آشنا شویم

دوربین لامپی چرخشی

همان طور که از اسم آن پیداست دوربین چرخشی لامپی شبیه به یک لامپ است و این امکان را به شما میدهد تا بدون نیاز به نصاب و تنها با متصل کردن آن به سرپیچ لامپ بتوانید تصاویر محدوده ی مد نظر خود را به صورت 360 درجه دریافت کنید. وقتی می گوییم 360 درجه بدین معنی است که با استفاده از نرم افزاری که بر روی گوشی موبایل قابل نصب است ، میتوانید لنز دوربین را تا 360 درجه توسط آیکن های موجود بر روی صفحه بچرخانید و یک اشراف کامل از بالا به پایین داشته باشید. این ویژگی باعث شده تا کابل کشی، که یکی از دغدغه های اساسی برای نصب دوربین خصوصا برای افرادی که نمای خانه و محل کار برایشان بسیار حائز اهمیت است برطرف شود. از آنجایی که دوربین لامپی نیاز به تجهیزات خاصی همچون سیم کشی برای نصب ندارد این امر سبب می شود تا با هزینه بسیار کم بتوانید یک دوربین با قابلیت ضبط صدا و تصویر را دریافت کنید. این مدل دوربین چرخشی تنهابا برق شهری کار می‌کند ونیاز به هیچ نوع منبع جریان خاصی ندارد.

قابلیت دید در شب در دوربین های لامپی چرخشی

دوربین های PTZ   امکان داشتن تصاویری روشن و واضح در شب را نیز برای شما فراهم کرده حتی شما میتوانید به دو صورت دستی و یا اتوماتیک از طریق منوی دوربین این قابلیت را تنظیم کنید بدین صورت که بر روی نرم افزار دوربین گزینهon  ، off و Auto   وجود دارد که می توانید با توجه به نیاز خود روی یکی از این گزینه ها قرار دهید ،زمانیکه گزینه Auto را انتخاب کنید هر زمان که روشنایی محیط شما کم شود دوربین آن را تشخیص داده و به صورت اتومات Led های دور دوربین را روشن میکند و شما شاهد تصاویر روشن خواهید بود.

عدم نیاز به دستگاه NVR برای ذخیره تصاویر

NVR  دستگاهی است شامل یک هارد که وظیفه ی آن ضبط تصاویر ،تنظیم روشنایی،برق رسانی و … می باشد . در دوربین چرخشی دیگر احتیاجی به دستگاه  NVR برای ضبط نداریدو امکان ذخیره تصاویر در حافظه میکرو SD که روی آن نصب می شود را دارد.

قابلیت برقراری ارتباط دو طرفه صدا

میکروفن و اسپیکری که  در داخل دوربین لامپی طراحی شده است امکان صدای دو طرفه برای ما فراهم میکند بدین صورت که صدا وتصویر محیط را ضبط و به گوشی شما منتقل میکند و حتی این امکان را به شما میدهد تا با نرم افزاری بر روی گوشی خود نصب کرده اید، با آن محیطی که دوربین در آنجا قرار داده شده است ارتباط دو طرفه داشته باشید.

امکان تعقیب سوژه خودکار دوربین لامپی چرخشی

از دیگر ویژگی های دوربین چرخشی لامپی که برای بسیاری از مشتریان کاربردی است گزینه تعقیب سوژه می باشد .شما با تنظیم کردن این گزینه  میتوانید تمام افراد یا حیواناتی را که از محدوده ای که شما مشخص کرده اید  رد شوند تعقیب کرده و تصاویر رابرای شما ذخیره می کند تا در صورت نیاز شما بتوانید به تصاویر دسترسی داشته باشید. این قابلیت علی الخصوص برای افرادی که احتیاج دارند فرزند و یا حیوانات خانگی خود را در خانه بهتر کنترل کنند مورد استفاده قرار میگیرد.

حالات مختلف ضبط دوربین لامپی چرخشی

دوحالت برای ضبط تصاویر و ویدیو ها برای شما وجود دارد:

  1. ضبط در حالت کلی ، که در این حالت دوربین به صورت یکسره فیلم را ضبط کند
  2. ضبط در حالت هشدار ، در این حالت دوربین تنها زمانیکه حرکتی را تشخیص دهد شروع به ضبط میکند

برای انجام این کار وارد تنظیمات دوربین شوید و در قسمت record setting  با گزینه های زیر روبه رو میشوید

Auto Record  اگر بخواهیم به صورت پیوسته و شبانه روزی ویدیو های دوربین را ذخیره کنیم این گزینه را فعال میکنیم

Alarm Video زمانیکه میخواهیم فقط در حالت هشدار و یا تشخیص حرکت دوربین شروع به ضبط کند این گزینه را فعال میکنیم

Video&Audio اگر بخواهید هم صدا و هم تصویر را باهم ذخیره کنید نیازدارید این گزینه را فعال کنید اما اگر این گزینه غیرفعال باشد فقط تصاویر برای شما ضبط خواهند شد.(توجه داشته باشید که اگر حجم فایل های ذخیره شده برایتان اهمیت دارد بهتر است فقط تصاویر را ذخیره کنید).

Video resolution  با این گزینه میتوانید کیفیت ذخیره سازی تصاویر را که به دو حالت HD  و یا معمولی است تعیین نمایید.

Format device SD card از این گزینه میتوانید برای پاک (format) کردن رم ، تنها در صورتیکه رم در داخل دوربین قرار دارد استفاده نمایید البته کاربرد این گزینه بیشتر برای زمانی است که شما نمیخواهید رم را از دوربین جدا کرده و پاک کردن را با pc انجام دهید.

بررسی سوالات پر تکرار خریداران دوربین لامپی

-چرا دوربین کارت حافظه را تشخیص نمی دهد؟

به دلیل اینکه زمانیکه دوربین روشن بوده کارت حافظه در آن جایگذاری شده است. ابتدا دوربین را خاموش کرده و سپس رم را داخل دوربین قرار دهید.

-چرا سرعت خواندن و نوشتن رم ضعیف است؟

به دلیل عدم استفاده از رم با کلاس بالای 10

-در صورت پر شدن حافظه دوربین چه باید کرد؟

دوربین به صورت اتومات فایل های ضبط شده جدید را جایگزین فایل های قدیمی میکند.

فیلم ها و تصاویر دخیره شده تا چه مدت نگه داری می شوند؟

در صورت استفده از کارت حافظه 64 گیگابایت تقریبا 20 روز مدت زمان هر ویدیو ضبط شده ده دقیقه می باشد

خرید اینترنتی دوربین لامپی چرخشی

برای مشاهده قیمت دوربین لامپی چرخشی و خرید اینترنتی این محصول می توانید به فروشگاه اینترنتی پارسیس شاپ مراجعه و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

PARSYSSHOP-LOGO-SITE

چگونگی کار با دوربین چرخشی لامپی

نرم افزار مورد  استفاده برای این دوربین V380PRO  است که به راحتی و یه صورت رایگان قابل نصب بر روی هر نوع گوشی اعم از اندروید و ios  می باشد. و تنها با اتصال به اینترنت تمامی قابلیت های ذکر شده در متن فوق قابل دسترسی می باشد. در لینک زیر می توانید ویدئو آموزشی تهیه شده در این خصوص را مشاهده نمایید.

مقاله‌های مشابه

آموزش ست کردن چشم بیسیم دزدگیر سایلکس

آموزش ست کردن چشم بیسیم دزدگیر سایلکس

چشم بیسیم دزدگیر سایلکس یکی از راهکارهای سریع برای پروژه هایی است که امکان نصب چشم سیمی وجود ندارد. سیم کشی چشم سخت می باشد، مصرف کننده در واحد خود مستاجر بوده و میخواهد دزدگیر سایلکس را انتقال دهد و . . . اینها دلایلی است که خیلی از مصرف کنندگان امروزه از چشم بی سیم...

بیشتر بخوانید
مشکل پخش سیاه تصاویر دوربین مداربسته H.265

مشکل پخش سیاه تصاویر دوربین مداربسته H.265

اگر در زمینه دوربین مداربسته فعالیت دارید، بسیار با این مشکل برخورد کرده اید که هنگام پخش تصویر بر روی کامپیوتر تصاویر بصورت سیاه نمایش داده می شوند. فرض کنید برای مشتری خود دستگاه رکوردر H.265 نصب کرده اید. سرقتی از پروژه اتفاق افتاده است و کارفرما به شما اعلام می...

بیشتر بخوانید
آموزش راه اندازی رله دزدگیر سایلکس

آموزش راه اندازی رله دزدگیر سایلکس

دزدگیر سایلکس مدل sg8  بجز مدل sg8-lite دارای رله خروجی اختیاری هستند که می توان برای کاربرهای مختلفی ازآن استفاده نمود. این رله اختیاری دارای کنتاکت های NO, NC هست که با ریموت و نرم افزار دزدگیر سایلکس قابلیت کنترل دارد. نحوه کارکرد این رله از طریق منو دستگاه سایلکس...

بیشتر بخوانید
آموزش ریست رمز ادمین دزدگیر سایلکس

آموزش ریست رمز ادمین دزدگیر سایلکس

آموزش ریست دزدگیر سایلکس، خیلی از مواقع پیش میاد وقتی میخواهیم تغییری در دزدگیر اماکن سایلکس ایجاد کنیم با مشکل فراموش کردن رمز ادمین دستگاه مواجه می شویم. وقتی رمز ادمین دزدگیر سایلکس را نداشته باشید امکان دسترسی به منو اصلی آن مقدور نیست و شما حتی نمی توانید ساده...

بیشتر بخوانید

شما هم به جمع ۱۰,۰۰۰ مشترک خبرنامه‌ پارسیس الکترونیک بپیونید

instagram-parsys

4 دیدگاه‌ها

  1. معمار

    کیفیت دوربین در چه حدی است؟

    پاسخ
    • مدیر سایت

      دوربین لامپی چرخشی فقط در حال حاصر با کیفیت 2 مگاپیکسل اراته میشه

      پاسخ
  2. چایچی

    روزخوش
    دوربین لامپی چرخشی از چه منبعی تغذیه میکنه؟

    پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *