آپدیت دستگاه دی وی آر

آپدیت دستگاه sunnex

عموما برای آپدیت دستگاه های DVR شما باید نسخه جدید را مطابق با مشخصات دستگاه از کمپانی سازنده تهیه نموده و مطابق با دستورات سازنده آپدیت را با فرمتی که سازنده  تایید نموده است، اعمال کنید. به عبارت دیگر طریقه آپدیت کردن دستگاههای دی وی آر موجود در بازار متفاوت بوده و شما می بایست با طریقه های مورد تایید هر سازنده دی وی آر دی ویمشتری خود را آپدیت کنید.

جهت بروز رسانی دستگاههای 2088 و 2184 شرکت سانکس sunnex باید ابتدا فایلهای آپدیت این دو دستگاه که در کانال تلگرام پارسیس الکترونیک می باشد را دانلود کرده و مراحل زیر را به ترتیب با نهایت دقت انجام دهید.

برای بروز رسانی دستگاه DVR خود از طریق درگاه USB ابتدا فایل مورد نظر آپدیت با پسوند tar را از کانال پارسیس الکترونیک دانلود کنید.

سپس از مکانی که فایل مورد نظر را ذخیره نموده اید، فایلها را داخل فلش  USB قرار دهید ( نکته  بسیار مهم نیازی به extract  کردن فایل مورد نظر نیست)

در نظر داشته باشید که فایل tar  را بدون پوشه بندی بر روی USB قرار دهید.

بعد از متصل کردن USB به دستگاه DVR به منوی اصلی دستگاه مراجعه کرده و به تنظیمات پیشرفته دستگاه میروید.

در منوی تنظیمات پیشرفته دستگاه دی وی آر به پنجره بروزرسانی را باز می کنیم.

در این پنجره شما دو گزینه پیش روی خود دارید.

1- موقعیت مکانی فایل مورد نظر

2- نام فایل شناسایی شده.

در گزینه تنظیمات موقعیت مکانی شما میتوانید با توجه به آپدیت مورد نیاز فایل های مورد نظر را انتخاب کنید.

در گزینه نام فایل ها شما نام فایل مورد نظر را مشاهده میکنید.

بعد از انتخاب فایل مورد نظر دستگاه فایل آپدیت را شناسایی  بر روی کلید تعبیه شده بروزرسانی در منو دستگاه دی وی آر ای اچ دی کلیک کرده و دستگاه شروع به بروزرسانی میکند.

حتما توجه داشته باشید که در طول بروزرسانی دستگاه DVR را ابدا خاموش نکنید و یا کابل برق متصل به دستگاه را جدا نکنید در این صورت بروزرسانی انجام نشده و دستگاه دچار مشکل اساسی میشود.

پس از بروزرسانی دستگاه DVR مورد نظر خود را ری استارت کرده و همراه با نرم افزار آپدیت شده روشن میشود. این کار معمولا چند دقیقه ای بیشتر از حد معمول طول میکشد پس شکیبا باشید. دستگاه DVR شما به این طریق آپدیت شد. در صورتیکه نیاز به آپدیت دستگاههای دیگر داشتید می توانید با بخش فنی ما نیز ارتباط برقرار کنید.

مقاله‌های مشابه

آموزش ست کردن چشم بیسیم دزدگیر سایلکس

آموزش ست کردن چشم بیسیم دزدگیر سایلکس

چشم بیسیم دزدگیر سایلکس یکی از راهکارهای سریع برای پروژه هایی است که امکان نصب چشم سیمی وجود ندارد. سیم کشی چشم سخت می باشد، مصرف کننده در واحد خود مستاجر بوده و میخواهد دزدگیر سایلکس را انتقال دهد و . . . اینها دلایلی است که خیلی از مصرف کنندگان امروزه از چشم بی سیم...

بیشتر بخوانید
مشکل پخش سیاه تصاویر دوربین مداربسته H.265

مشکل پخش سیاه تصاویر دوربین مداربسته H.265

اگر در زمینه دوربین مداربسته فعالیت دارید، بسیار با این مشکل برخورد کرده اید که هنگام پخش تصویر بر روی کامپیوتر تصاویر بصورت سیاه نمایش داده می شوند. فرض کنید برای مشتری خود دستگاه رکوردر H.265 نصب کرده اید. سرقتی از پروژه اتفاق افتاده است و کارفرما به شما اعلام می...

بیشتر بخوانید
آموزش راه اندازی رله دزدگیر سایلکس

آموزش راه اندازی رله دزدگیر سایلکس

دزدگیر سایلکس مدل sg8  بجز مدل sg8-lite دارای رله خروجی اختیاری هستند که می توان برای کاربرهای مختلفی ازآن استفاده نمود. این رله اختیاری دارای کنتاکت های NO, NC هست که با ریموت و نرم افزار دزدگیر سایلکس قابلیت کنترل دارد. نحوه کارکرد این رله از طریق منو دستگاه سایلکس...

بیشتر بخوانید
آموزش ریست رمز ادمین دزدگیر سایلکس

آموزش ریست رمز ادمین دزدگیر سایلکس

آموزش ریست دزدگیر سایلکس، خیلی از مواقع پیش میاد وقتی میخواهیم تغییری در دزدگیر اماکن سایلکس ایجاد کنیم با مشکل فراموش کردن رمز ادمین دستگاه مواجه می شویم. وقتی رمز ادمین دزدگیر سایلکس را نداشته باشید امکان دسترسی به منو اصلی آن مقدور نیست و شما حتی نمی توانید ساده...

بیشتر بخوانید

شما هم به جمع ۱۰,۰۰۰ مشترک خبرنامه‌ پارسیس الکترونیک بپیونید

instagram-parsys

4 دیدگاه‌ها

  1. مهدی

    دستگاه نو نیم های سیلیکون فایل ابدیتش رو از کجا بگیرم ؟ مدلش رو چطور تشخیص بدم

    پاسخ
    • مدیر سایت

      با سلام
      باید ورژن نرم افزار را از داخل منو دستگاه dvr پیدا کنید.

      پاسخ
  2. مهدی

    اگه یه شماره بدید براتون تصویرش رو بفرستم بگید مدلش چی شماره من 09166826041 حسن زاده
    v4.03.R11.5243114A10001.132300.0000000
    این سیستم

    پاسخ
    • مدیر سایت

      شماره واحد فنی پارسیس الکترونیک
      09201504163

      پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *