فروش دوربین مداربسته در بحران اقتصاد

CCTV-Parsys

تابستان اقتصادی یا همان دوره رونق اقتصادی، پاییز اقتصادی یا همان دوره رکود اقتصادی، زمستان اقتصادی یا همان دوره بحران اقتصادی، بهار اقتصادی یا همان دوره رونق اقتصادی، این چهار دوره اقتصادی مانند چهار فصل سال یکی پس از دیگری فرا می رسند. و مدیران کسب و کارهای وابسته به سیستمهای حفاظتی امنیتی و دوربین مداربسته نیز باید برای مواجه با دورانهای مختلف اقتصادی آماده بوده و استراتژی مناسب هر دوره را در زمان مواجه بکار گیرند، از آنجا که چالشهای اصلی بازار در دورانهای رکود و بحران شکل می گیرد، روشها و استراتژیهای مواجه با دورانهای رکود و بحران اقتصادی همیشه مورد تحقیق و ارائه راهکهارهای نوین و کارآمد بوده است لذا در این خصوص نکات ذیل قابل توجه است.

  • هرچه رقابت شدیدتر شود اهمیت و ضرورت رعایت اصول بازاریابی بیشتر می شود، لذا تسلط به اصول بازاریابی و دقت در اجرای این اصول در دوره بحران و رکود از اهمیت به مراتب بیشتری برخوردار است، هزینه بازاریابی را خود را منطبق با سیاستهای منقبضانه خود افزایش دهید، تبلیغات کم هزینه مانند کانالهای تلگرام، تراکت، تماس با مشتریان سابق خود را در اولویت قراردهید.
  • باید دانست آمادگی جهت مواجه با دورانهای رکود و بحران را باید از دورانهای بهبود و رونق آغاز کرد. بنابراین کسب و کارهای که در پیش بینی دورانهای رکود و بحران عملکرد بهتری داشته باشند می توانند جایگاه بهتری در رقابت کسب نمایند. امید این می رود بازار دوربین مداربسته برای شما هنوز دارای سوددهی قابل قبولی باشد و بتوانید قبل از ورود به دوران بحران اقتصادی از الان تغییر نگرشی در سیاستهای اصلی مدیریتی خود داشته باشید.
  • مساله اصلی مدیران در دورانهای رکود و بحران، مدیریت نقدینگی است. چراکه از یک طرف خریدان تمایل به پرداخت اقساطی یا تاخیری دارند. و از طرف دیگر تامین کنندگان تمایل به دریافت وجوه به صورت نقدی و آنی دارند. این مسئله در بازار این روزهای دوربین مداربسته کاملا نمود عینی پیدا کرده است ووارد کنندگان و توزیع کنندگان شرایط فروش سخت تری را در نظر گرفته اند، لذا به گونه ای نقدینگی خود را مدیریت کنید تا تجارت شما خالی از جنس نماند، اعتبار شما خدشه دار نگردد و در کنار این فشار بیشتری برای تسویه پروژه ها یا مشتریان خود گذاشته و حسابهای اعتباری و باز را سریعتر به سرانجام برسانید
  • در دوره رکود و بحران اندازه بازار به شدت کوچک می شود و این به این معناست که جا برای شرکتهای فعال در یک بازار بسیار تنگتر شده و لذا برخی از شرکتها دچار ورشکستگی شده و از بازار خارج می شوند لذا هدف اصلی مدیران در این دوره باید حفظ بقا باشد. و اهداف توسعه ای به جز موارد خاص در این دوره جایی ندارند. تمام این مطالب برای بیان این می باشد که شرایط بحرانی اقتصادی با ما نیز برخورد خواهد نمود و اگر قوی نباشیم بایستی از این بازار خداحافظی کنیم، پس قدرت خود را بایستی افزایش دهید.
  • باتوجه به کاهش شدید توان خرید مشتریان در این دوره، دیدگاه ها و ارزشهای مشتریان نیز دچار تغییر خواهد شد. لذا مدیران در دوره بحران و رکود باید اجزای آمیزه بازاریابی (قیمت، کیفیت، ترفیع و توزیع) خود را مجددا طراحی و اجرا نمایند. توصیه می شود اگر تا کنون برند فروش در بازار دوربین مداربسته بوده اید الان نوبت آن است که سری به بازار AHD های ارزان قیمت نیز بزنید، پس از رکود اقتصادی بسیاری از مشتریان شما دنبال جنس ارزان قیمت و با کیفیت می گردند، لذا شما زودتر از آنها دست به کار شده وبرای آنها نیازشان را پاسخگو باشید.
  • به دلیل افزایش حساسیت به قیمت در این دوره،  شرکتها باید تلاش کنند با حذف کردن بخشهای پرستیژی و غیر ضروری، محصولات مناسبتری از نظر قیمتی طراحی و عرضه کنند. شاید ما تولید کننده یا وارد کننده نباشیم ولی می توان در این بازار انتخاب درست تری در هنگام خرید داشت، رمز موفقیت در این بازار خرید منطبق با نیاز مشتری می باشد. شاید از الان به بعد ما فقط پیشنهاد دهنده در بازار دوربین مداربسته نباشیم و تنها در یک رقابتی شرکت می کنیم که کارفرما از میان گزینه های زیادی می تواند انتخاب بهینه تری داشته باشد. لذا با خرید دقیق دوربین مداربسته و دیگر اقلام سیستمهای حفاظتی امنیتی سعی کنید در وندور لیست کارفرمای خود، رتبه بهتری کسب کنید.
  • باتوجه به تغییر شرایط بازار مانند افزایش رقابت قیمتی بین شرکتها و در مقابل تمایل مشتریان به خرید محصولات ارزانتر، اهداف قیمت گذاری در این دوره باید مورد بازنگری قرار گیرد. به عنوان نمونه هدف دستیابی به حداکثر سود جای خود را به هدف حفظ بقا خواهد داد. باید این خبر بد به صنف دوربین مداربسته داده شود، دیگر خبری از سود خوب در این بازار نیست، اگر می خواهید شغل خود را عوض کنید الان می توانید ولی اگر می خواهید در صنف خود باقی بمانید باید با این شرایط کنار بیایید و به امید گذر از این شرایط بحرانی خود را هر چه بیشتر از پیش آماده کنید.
  • برخلاف تصور برخی از مدیران صنف دوربین مداربسته و سیستمهای حفاظتی امنیتی، اهمیت استفاده از ابزارهای ترفیع مانند تبلیغات همچنان در این مرحله بالاست. طبیعتا شرکتهایی که توانسته اند توان نقدینگی خود را در این دوره حفظ کنند می توانند از این مزیت به نحوی مطلوب بهره جویند. در پاراگرافهای قبلی نیز مطرح گردید که در این بازار تبلیغات سهم بسزایی دارد، سهم بیشتری از درآمدهای خود را هزینه تبلیغ صحیح نمایید، با کارشناسان تبلیغات و بازاریابی حرفه ای مشورت نمایید تا هزینه خود را دقیق و با ریسک کمتری اجرایی نمایید. فراموش نکنید در دوره رکود و بحران صاحبان رسانه های تبلیغاتی نیز در شرایطی مشابه ما قرار گرفته اند. لذا با افزایش قدرت چانه زنی صاحبان صنایع امکان تهیه فضای رسانه ای با قیمتهای مناسب در این دوره بالاست، لذا با شرکتهای تبلیغاتی وارد بحثهای چانه زنی قوی شوید و شرایط را به نفع بیشتر خود تغییر دهید.
  • برخی از ابزارهای ترفیع جایگاه فروش از جمله چاشنی های فروش در این دوره از اثربخشی بیشتری برخوردار هستند. کوپنهای تخفیف، قرعه کشی و اهدای جایزه و … از این جمله اند. سعی کنید مشتریان بالفعل و وفادار خود را با هدایایی ترغیب به خرید بیشتر کنید؛ این هدایی می توانند از صنف دوربین مداربسته و دزدگیر و درب اتوماتیک و . . . باشند.
  • اگر شما هم سریال game of thrones را مشاهده نموده اید باید به شما بگویم winter is coming (زمستان در راه هست) و باید در این شرایط بد اقتصادی منتظرwhite walker ها باشید البته این امید را هم به شما می دهم همانگونه که زمستان همیشگی نیست دوره بحران اقتصادی نیز همیشگی نخواهد بود. بهار و تابستان اقتصادی سهم شرکتهایی خواهد شد که موفق شوند زمستان سرد را پشت سر بگذارند. و شرکتهایی از این دوره سخت گذر خواهند کرد که نسبت به بقیه رقبای خود اشتباهات کمتری داشته باشند و عمکرد بهتری از خود نشان دهند.

مقاله‌های مشابه

آموزش ست کردن چشم بیسیم دزدگیر سایلکس

آموزش ست کردن چشم بیسیم دزدگیر سایلکس

چشم بیسیم دزدگیر سایلکس یکی از راهکارهای سریع برای پروژه هایی است که امکان نصب چشم سیمی وجود ندارد. سیم کشی چشم سخت می باشد، مصرف کننده در واحد خود مستاجر بوده و میخواهد دزدگیر سایلکس را انتقال دهد و . . . اینها دلایلی است که خیلی از مصرف کنندگان امروزه از چشم بی سیم...

بیشتر بخوانید
مشکل پخش سیاه تصاویر دوربین مداربسته H.265

مشکل پخش سیاه تصاویر دوربین مداربسته H.265

اگر در زمینه دوربین مداربسته فعالیت دارید، بسیار با این مشکل برخورد کرده اید که هنگام پخش تصویر بر روی کامپیوتر تصاویر بصورت سیاه نمایش داده می شوند. فرض کنید برای مشتری خود دستگاه رکوردر H.265 نصب کرده اید. سرقتی از پروژه اتفاق افتاده است و کارفرما به شما اعلام می...

بیشتر بخوانید
آموزش راه اندازی رله دزدگیر سایلکس

آموزش راه اندازی رله دزدگیر سایلکس

دزدگیر سایلکس مدل sg8  بجز مدل sg8-lite دارای رله خروجی اختیاری هستند که می توان برای کاربرهای مختلفی ازآن استفاده نمود. این رله اختیاری دارای کنتاکت های NO, NC هست که با ریموت و نرم افزار دزدگیر سایلکس قابلیت کنترل دارد. نحوه کارکرد این رله از طریق منو دستگاه سایلکس...

بیشتر بخوانید
آموزش ریست رمز ادمین دزدگیر سایلکس

آموزش ریست رمز ادمین دزدگیر سایلکس

آموزش ریست دزدگیر سایلکس، خیلی از مواقع پیش میاد وقتی میخواهیم تغییری در دزدگیر اماکن سایلکس ایجاد کنیم با مشکل فراموش کردن رمز ادمین دستگاه مواجه می شویم. وقتی رمز ادمین دزدگیر سایلکس را نداشته باشید امکان دسترسی به منو اصلی آن مقدور نیست و شما حتی نمی توانید ساده...

بیشتر بخوانید

شما هم به جمع ۱۰,۰۰۰ مشترک خبرنامه‌ پارسیس الکترونیک بپیونید

instagram-parsys

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *